تکست های داش محمد تی دی
ههه
حالا یه چن خطم رپ بخون چی میشه مگه؟ورس1(تی دی)
حاجی پوست کلفته,چی پوست کلفته هـا؟
مخا شب بازِِ روز پلمپه زیرِ آب بره هممم ترپه مگه؟
همه جوری گشتیم با ریز درشتش ببین من همینمو فرمم اینه
خوراکه تو هم اردنگیه بشی پهن رو آسفالتو سرعت گیرش
آره داشی قدرت اینه که هماهنگیم با ریتم کلت
با اینکه بینه ما نیسی اصلا فرق نمیکنه کیش یا حرکت
تو همیشه در حاله رفتو برگشتی
خوبه که نیستی کمرنگی
همینجوری بمون خیلی شیکه رنگ بندیت
اما واس خودت واسه ما که نیستی در حدی
کروس(تی دی) :
مهم نی پله پشت سر جفت چشام رو به قلس
چون فهمیدم دیگه بدرد این زندگی نمیخوره روی مردن
مهم نی پله پشت سر جفت چشام رو به قلس
مهم نی کله عمرم خورد به بن بست خورد به بن بست
ورس2(خلصه) :
مشکلا دارن اضافه میشن اما به مسیرم هنو ادامه میدم
روزیم که تو امام بشینم میخوام زاخارات این شهرکو بنام بچینن
میگرین منو حاجی کار درستا تنهایی کشیده و خاویار درشتا
همونا که روی دست مستشون خو جا حلقه دارن از اون جا سیگار درشتا
هنوزم میشیم شبا آفتابی هر جا میشینی میگی اَ ما آشنایی
میشناسی منو آمارمو داری حرفاتون حواله میشه به چپ و راست دایی
مجبور شدم پست کلفت شم وقتی که دست میدن دوست و دشمن
این همه دافا خرابه صدامن بگو بگو حیف نی که زود درست شم
ورس3(فریاد):
مهم نی استرس داشتی جامعه کثیفه غیر بهداشتی
همه دارن آلرژی به هم تا کامل شیم مونده اسکلت داشی
به بچه رو بدی پررو میشه به بزرگتر رو بدی الگو میشه
برات من دیدم زیر و رو شو زیر و رو شد بچه مثبت
کله عمرش یه عذر گنده مثله غده مده هی خورد به پستش
به سلفه مفته هر چی از اینو اون جیگر نداشته باشی دمبه ممبه ای
کی به کیه تو این هرکی هرکی؟این دنیا جا آدم بی ظرفیت نی
عاشقه شهره ای شهرتو دوست دارم نجوییدی خوب لقمتو قورت دادن
تکست اهنگ غروبا
یکی رفت ، یکی موند / یکی درگیره گذشته
یکیم ، مثل من / کل حرفاش 2 خط شعر
توو روزا ، غروبا / دل به تنهایی میبنده
همجا یه صداس که هیشکی دنبالش نگشته
_______________________________
توو همه لحظهام / کسی نیست جز منو آسمونو بارونو قطرها
_______________________________
تعجب نکن اگه روی مودت نیستم / یه نمه پرتم ، از دورو ورم
چون خیلی سعی کردم احساساتی نشمو / یکی ازین 2 مسیرو اشتباهی نرم
همجا تاریکو سیاه / لای ابرا ی ستاره بیدار
که داریم کم کم باهم آشنا میشیم / بیخیال تنهاییـا
تکست اهنگ خاطرات
مد تی دی بنام خاطرات
همه حرفای خوبت کنار / ولی حست بهم بود اشتباه
تو اونو بهم دادی ترجیح / یعنی طرف واست اونقد میارزید
حیف اون همه علایق / توی بدترین شرایط
باز من و تنهایی و سیگار و زخمای زندگیو حسو حالی بد
(کروس ـ تی دی)
خاطرات خوب و بد و تلخ ما / با همه گریه ها و خنده هاش
چشایی که صبح تا شب میکرد نگاه / اولش تصویر رفت و بعد صدا
مهم نی هستی یا نه / نبودی اونی که من میخواستم
و هر چی باختم / تا الان دیگه بسته واسم
و حتی اعتمادی نی به جفت چشامم
خاطرات خوب و بد و تلخ ما / با همه گریه ها و خنده هاش
چشایی که صبح تا شب میکرد نگاه / اولش تصویر رفت و بعد صدا
مهم نی هستی یا نه / نبودی اونی که من میخواستم
و هر چی باختم / تا الان دیگه بسته واسم
و حتی اعتمادی نی به جفت چشامم
(ورس دو ـ راوی)
اشتبام این بود که اسطوره ساختم ازت / تو رابطه ای که دو سرش واسه من باخته فقط
تو فکر ساختن یه زندگی نو باهات / از همه چیم گذشتم واسه دلخوشی تو باهام که دلم میگه بگذر از این حس و حال بیخودی / تو شاد باش ولی بدون شادی من بی تو نیست
تموم حس و حالم تو زندگیم بی تو رفت و / قدیم واست چی بودم و الان ببین چی شدم
میدونم بد بودم الان خوبم میشه گفت / که آرومم قسم خوردم آدم باشم پیش تو
حست چیه وقتی با یه غریبه میپری / به چشم من که هر دختری شبیته یه کمی
تو چشمت پیش منو دلت پیش اون یکی / گل بگیر واسش من نیستم بخوای بهش فحش بدی
کل حرفامو نگفتم بگیر بشین / مونده بگم علاقمون کشید به چی
(کروس ـ تی دی)
خاطرات خوب و بد و تلخ ما / با همه گریه ها و خنده هاش
چشایی که صبح تا شب میکرد نگاه / اولش تصویر رفت و بعد صدا
مهم نی هستی یا نه / نبودی اونی که من میخواستم
و هر چی باختم / تا الان دیگه بسته واسم
و حتی اعتمادی نی به جفت چشامم
خاطرات خوب و بد و تلخ ما / با همه گریه ها و خنده هاش
چشایی که صبح تا شب میکرد نگاه / اولش تصویر رفت و بعد صدا
مهم نی هستی یا نه / نبودی اونی که من میخواستم
و هر چی باختم / تا الان دیگه بسته واسم
و حتی اعتمادی نی به جفت چشامم
(ورس سه ـ راوی) نمیخوام بزارم من عشقو جای کینه / نمیخوام بدون تو بمونم ولی خیلی دیره انگار
تو بدون میشه بیدار این صدای قلب من / که هر طرف به گوشت میاد اما بازم مسئلس
که برطرف میشه تمام درد و غم / که واسه تو مسخرس
دست نزن به تن زخمیم / همیشه اینطوریه داستانه این دل خستم
نمیتونم به خودم بگم که باز تو باختی حیف من / عین من در به در شدیو میخوای خط بزن
تمام اون خاطراتو حالا میخوای بد بخند / هر چقد که بدی کردی تلافی میکنم یه روز
نمیخوام گریه کنی تو بگو چجور / چجوری فیلم بازی میکردی واسم کاش میفهمیدم
کم میاری آخر...
دیگه نه تورو میخوام نه حرفای عاشقانه / خستم از دورغ و مرور خاطراتت (کروس ـ تی دی) خاطرات خوب و بد و تلخ ما / با همه گریه ها و خنده هاش
چشایی که صبح تا شب میکرد نگاه / اولش تصویر رفت و بعد صدا
مهم نی هستی یا نه / نبودی اونی که من میخواستم
و هر چی باختم / تا الان دیگه بسته واسم
و حتی اعتمادی نی به جفت چشامم
خاطرات خوب و بد و تلخ ما / با همه گریه ها و خنده هاش
چشایی که صبح تا شب میکرد نگاه / اولش تصویر رفت و بعد صدا
مهم نی هستی یا نه / نبودی اونی که من میخواستم
و هر چی باختم / تا الان دیگه بسته واسم
و حتی اعتمادی نی به جفت چشامم
[ تی دی ] :روی بومه خونه یه جغدِ پیره / که اونم مثه من از همه روزا نا امیده
نمیره با این که داره دو بال رفتن / جای عمری میگشته دنبال مقصد
نه این دفعه اون تن به این اشتباه نمیده / دیره بخواد ارتفاع بگیره
اونم مثه همه قصه ها / میمونه اخرش انتقام بگیره
(یه مشت حرفای نگفته تو دفتر / و همه روزایی که امدن و رفتن
چیزی نداشت جز بیداریه هر شب / حالـا دیگه اون جغد و دو بالشو بستن)
.
[ اوج ] :اه ، گیج و داغون کمی نا امیدی / بریدی از اون موقع که اون طور مامان و دیدی
نداشتش پولی تو جیب بابا بودش ناراحت / می دیدش دوستای قدیمی و که هر روز میرن بالـا تر
از اون ، جون می*داد واسه خانواده / یه پدر زحمت کش که پای کاره
بچش هم میشه دزد/ به خاطر مشغله ی فکری میخوره قرص
یه معتاد توی جامعه / هه ، به نظرت میشه برد ؟
این جا دیگه همه مردن / کسی دیگه حرفـــــــ نمیزنه
همه میگن میرن اون ور / ولی هیچ کس از شهر نمیکنه
یه خبر بد ، واسه من و هم سنای من / دنیا دیدی تموم نشد ، همه منتظر لحظه های مرگـــــــ ،چقده بد
.
[ تی دی ] :روی بومه خونه یه جغدِ پیره / که اونم مثه من از همه روزا نا امیده
نمیره با این که داره دو بال رفتن / جای عمری میگشته دنبال مقصد
نه این دفعه اون تن به این اشتباه نمیده / دیره بخواد ارتفاع بگیره
اونم مثه همه قصه ها / میمونه اخرش انتقام بگیره
(یه مشت حرفای نگفته تو دفتر / و همه روزایی که امدن و رفتن
چیزی نداشت جز بیداریه هر شب / حالـا دیگه اون جغد و دو بالشو بستن)
تکست
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد تی دی و محمد بیباک به نام سر در گم ، با میکس مستر و آهنگسازی T-Dey | به هیچ وجه از دست ندید

تکست
ورس یک تی دی:
گرمیه این پلکام رو هم یه سرپناه خیس فکرام دورم
صبح نرسیده نم کردو من به شکل نمایش کنارم مردمن
یه خط بهت میدن تا تهش بری یه فصل از کتاب که تهش بگی
همون ادم خوبه بازم ول معطله اون که قصه بلده چرا همرنگمه
حالا تو ای و دقدقه ی ریز و درشتت یا وسوسه سیب درسته
که واس خاطر یکی ما همه اینجاییم گیر درختیم همه این پایین
خیره به ساعت روی دیوار به تاریکی روزا و چه شبایی که بیدار موندم
یه حساب باخودم بی ریا و دورم ببین تو این مسیر محتاج کیا که شدم
کروس تی دی :
هرچی میری جلو خراب تر میشی نمیدونی به کی باید جواب پس بدی
نشد یکی از این شبات تنگی هرجوری حالا تلاش کردی
و دوباره میخوری چوب صبوریا و زندگی پیرت میکنه تو همین جوونیات
میخوای درست کنی میاری یه افتضاحی به بار و بعد یه مدتی میزاری انتقامی به جا ( 2 )
ورس دو بیباک :
سردرگمم ، شک دارم درکم کنن
چون از جنس پاییزم مشکلا رو پاهام مثله واریسن
مثله کنه گاهی زیادی یا کمه ، حالمم خوراک قدمای یه نفره
مثل پاریسمون دوباره من از دیشب بیدارم منم مثله تو ام بی شک بیمارم
با این فرق که
من یه بیمارم که تنها دکترش خودشه از این بیزارم هرکی میخواد کنترلش کنه هی
اندیشه نمیمیره تا فسفر تو مخشه و مفت خور دورشه و جمجمه پر شعر
من پیله میشم رو کلماتو کار نو تر بعد خیر سی شب رو ضربات جالبو کر
کننده چیره میشه به وضع و حال خودم پس مینویسم کاغذو پاره کنم
من یه دل که پر ترکشه یه اسم که بولد تر میشه مشکلاتی که روز به روز بزرگ تر میشه
یه دوش اب گرم یکم بکن نورو کم یه چای تازه دم که حاظرم و لازمن
تا نباشه فاز بدو اخمات خنده بشن بگو به درک که مشکلات حل نمیشن
مثل من باش تا رقبا ترک خورده شن حرف کم بزن عمل کن یه کم
کروس تی دی :
هرچی میری جلو خراب تر میشی نمیدونی به کی باید جواب پس بدی
نشد یکی از این شبات تنگی هرجوری حالا تلاش کردی
و دوباره میخوری چوب صبوریا و زندگی پیرت میکنه تو همین جوونیات
میخوای درست کنی میاری یه افتضاحی به بار و بعد یه مدتی میزاری انتقامی به جا ( 2 )
چراغا روشن پشتم یه کوله خاطره ست
پشت ِ سر
میبرم ِ شون به تعطیلات باخودم
یه ذره بچسبیم به تفریحات
بد نی
بهتر ِ هرچی دورتر شیم ریلکس و خونسردی
بزن زیر ِ همه تصمیمات
و این همه جون کندی و
تهش چی داش؟!
.
همه ی ِ روزا شب شـــــــــد
با موزیک رو ریتم ِ شهر و
نگاهای ِ مردم
همه ی ِ روزا شب شـــــــــد
با موزیک رو ریتم ِ شهر و
نگاهای ِ مردم
[ ورس ِ ۱ -.Katwo ]
به هرکی میرسیم زود میکنه دندون تیز
تورو میکنه با ظاهر ِ خندون گیج
بات دست ِ رفاقت میده
همون لحظه ای که رنجوندیش
حس میکنی که شرمنده ای سرخی
آمپر چسبوندی
ولی جوری میکنه تویه پاچه.ــَت
که راه زیاد ِ واسه فرار
ولی بگردی میبینی فرمان نی
به کی باید اعتماد کرد؟! به اونایی که بی اعتناع ان
یا اونی که کم میاره
کنه جلوش ولی ترجیح اینه
باس جلو همه کنی استقامت
وقت کمه برای ِ.استراحت
[ کروس - T-Day ]
همه ی ِ روزا شب شـــــــــد
با موزیک رو ریتم ِ.شهر و
نگاهای ِ مردم
همه ی ِ روزا شب شـــــــــد
با موزیک رو ریتم ِ شهر و
نگاهای ِ مردم
تکست هنوز همونم
ورس 1 [ T.Dey ]:
نگفتی خیلی وقتِ خبری از تو اینجا نیست ، نکنه بینِ ما فاصله مونده باز
بیا مثه قدیما نسبت به هم پررنگ شیم ، نگو این یه اشتباه ست ، نگو این یه اشتباه ست
کروس [ T.Dey ]:
یه احساس بین ما هنوزم هست ، انتخاب با توئه همونم من
یه احساس بین ما هنوزم هست ، انتخاب با توئه من هنوز همونم
من هنوز همونم ، من هنوز همونم ، من هنوز همونم
ورس 2 [ حسامین ]:
وقتی نیستی پیشم یه لحظه آروم ندارم ، به یادِ اون نگاهت تا خودِ صبح بیدارم
میدونم منو میخوای با همه سادگیم // بگو هنو مثه قدیم دارم واست تازگی
کروس [ T.Dey ، حسامین ]:
یه احساس بین ما هنوزم هست ، انتخاب با توئه همونم من
یه احساس بین ما هنوزم هست ، انتخاب با توئه من هنوز همونم
من هنوز همونم ، من هنوز همونم ، من هنوز همونم
تکست اهنگ92
ورس 1
هییی
اونا مارو دوست دارن // دوست دارن که همیشه با ما دوست باشن
من میشینم و یه گوشه لش میکنم // اونا تا تهش میخورن ، منم تا تهش میکنم
شما همه میگین شماره یکین // ولی هیچی نیستینو یه مشت خماره چتین
دوست داری دروغات رو بم دوباره بگی // بهتره بری سره کوچتون تو شماره بدی
نه ، اصلا به شما فکر نمیکنم // وقتی ما میخونیم دشمنامون سکته میکنن
مثل تو نیستم همه چی رو شعر نمیکنم // اونا میگن باهوشن ولی فکر نمیکنن
هییییی ، همیشه ایده ها شاخ بوده // بین همه رپ کن ها خاص بوده
تو هم بیکاری و داف خزت بغلت // ماهم داریم میترکونیم تو 92
کروس
هووو نباش این فنتی بام ، یهو دیدی زدیم حرکت روت ، حرکت روت
این از اون استیلاس که میبینی میپره رنگ از روت ، رنگ از روت
هووو نباش این فنتی ، یهو دیدی زدیم حرکت روت ، حرکت روت
این از اون استیلاس که داره میپره رنگ از روت
جای این که درجا بزنی واسه زندگی بساز اهدافه جدید
پاشو بساز اهداف جدید ، جا اینکه درجا بزنیی
جای این که درجا بزنی واسه زندگی بساز اهدافه جدید
پاشو بساز اهداف جدید ، جا اینکه درجا بزنیی
ورس 2
ببین کارات خنده داره // باید بزنی جلو انگاری صحنه داره
توی همه گوشا میریم مثل گوش پاک کنیم // کلی آشغال توشه باید گوش وا کنیم
نهه ، بیته کو ؟
همه سرا بالا پایین // دستا رو به بالا // بگیر فاز کارو با ما 1_2_3_4
میشینیم پشت ماشین گاز میدیم // سیگارو روشن میکنیم به هم دیگه پاس میدیم
زندگی مثل بازی فوتباله // همیشه باید توپ توی تور باشه
نه اینکه طعمه شی جات توی تور باشه // همیشه جیبت باید پُر پول باشه
بریج
اینا همش دنبال ما میان // میدونن بزرگیم مثل مافیا
به زودی پولارو میشماریم // بالا میریم ما همه بیستا رو میشناسیم
کروس
هووو نباش این فنتی بام ، یهو دیدی زدیم حرکت روت ، حرکت روت
این از اون استیلاس که میبینی میپره رنگ از روت ، رنگ از روت
هووو نباش این فنتی ، یهو دیدی زدیم حرکت روت ، حرکت روت
این از اون استیلاس که داره میپره رنگ از روت
جای این که درجا بزنی واسه زندگی بساز اهدافه جدید
پاشو بساز اهداف جدید ، جا اینکه درجا بزنیی
جای این که درجا بزنی واسه زندگی بساز اهدافه جدید
پاشو بساز اهداف جدید ، جا اینکه درجا بزنیی
آووترو
هه ، حالا تکونش بده اه ه ه
I The Mother ****er
I The Mother ****er
I The Mother ****er
I The Mother ****er